Lycklig - Happy

Så nu är det bestämt att jag ska stanna i Italien till slutet av juli! Jag är så himla lycklig att jag ska stanna här över sommaren för det är över 20 grader varje dag nu!! <3 Jag låg i solen i bara en halvtimme idag och HERREGUD! Jag svettades såå mycket! Jag tror jag kanske har en chans att faktiskt bli brun i sommar ;) Det enda jag undrar över är min födelsedag.. Jag blir 20 den 6e juli!! Party party party?? Det kommer kännas konstigt att fira min födelsedag utan min familj men förhoppningsvis finns det nå människor här som vill fira den med mig ;) Sen måste jag ju se till att fixa en sen 20-års fest / välkomstfest för mig själv när jag kommer hem så jag kan träffa alla vännerna där hemma!!
So, now it's decided that I am staying in Italy until end of July! I am so happy to stay here over the summer cause it's over 20 degrees every day now!! <3 I was lying in the sun for just half an hour and OMG! I was sweating so much! I think I might have a chance to actually get tanned this summer ;) The only thing I am wondering about is my birthday.. I turn 20 the 6th of July!! Party party party?? It's going to feel so strange to selabrate my birthday without my family but hopefully there will be some people here that wants to seklabrate it with me ;) Then ofcourse, I have to through a late 20th birtdayparty / welcome home party for myself when I get home so I can meet all my friends back home!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0