Det kan hända mycket på 1år - Many things can happen in 1year

Det är så kul att jag för bara ett år sedan inte hade mixat mig med många andra människor från andra länder för jag hade ju bara varit i Sverige, Finland och Norge. Jag var så glad att jag skulle fara till Italien och se landet jag frömt om att fara till i säkert 8-10 år!! När jag for trodde jag inte att jag skulle träffa så många människor från så många olika länder men det gjorde jag! Jag har träffat Estelle från Frankrike, Laia från Spanien, Sarah och Nadja från Tyskland, Camilla från Norge, Zsuzsanna (Lilly) från Ungern, Isobel från England och Kim från Irland och några till men som jag bara träffat några få gånger. Det känns som att det har hänt så mycket sen ett år sen. Jag har lärt mig så mycket, Jag har växt i mig själv och ändrats och jag har träffat så mycket olika människor!
Jag kan bara föreställa mig vad som kan hände inom ett till år. Jag undrar vad jag kommer göra, var jag kommer vara och hur jag kommer tänka ett år frammåt från nu....

It's so funny how I just one year ago had'nt mixed myself with many people from other countrys because I had only been in Sweden, Finland and Norway. I was so happy to go to Italy and finally see the country I've been dreaming of to go to for about 8-10 years!! When I went, I did'nt think I would meet so many people from so many different countrys but I did! I have met Estelle from France, Laia from Spain, Sarah and Nadja from Germany, Camilla from Norway, Zsuzsanna (Lilly) from Hungary, Isobel from England and Kim from Northern Irland and a few more but that I only met a few times. It feels like so much have happend since a year ago. I have learned so much, I've grown in myself and changed and I have seen so many different people!
I can just imagine what can happen in one more year. I wonder what I am going to do, where I'll be and how I'll think one year ahead from now....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0