Rosor - Roses

Jag är såå trött! Kanske är för att jag inte sovde så många timmar inatt, även någon sov mindre..mycket mindre! Hursomhelst, Jag var påväg till stranden idag men av nån anledning for jag till en affär istället och köpte ett par jeans =P Nåväl, Jag betalade bara ca 162sek för dom så det var värt det! ;) Jag insåg på vägen hem att det är många här som har rosenbuskar!! Jag tycker det är så vackert, nästan så jag vill stjäla en ros ;) hehe...(men jag kommer inte!)
I am soo tired! Maybe cause I did'nt sleep that many hours last night, even if someone else slept less..much less! Anyway, I was about to go to the beach today but for some reason I went to a shop instead and bought a pair of jeans =P Well, I only payed 18 euros so it was worth it! ;) I realised on my way back home that many people here have got bushes of roses!! I think it's so beautiful, almost so I wanna steal a rose ;) hehe...(but I wont!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0