Min älskade vän Kim! - My lovely friend Kim!

Jag hade fel om regnet..det började faktiskt regna men det gjorde inte så mycket för vi satt alla undet tak och drack nått gott och bara pratade. Min älskade vän Kim var där så jag hade en bra eftermiddag! Jag är så glad att hon är här för hon är bara så underbar!! Det är rätt kul hur det bara tog en kväll ute tillsammans för oss att komma överrens och bli vänner ;) Det är galet dock hur lite tid vi spenderat tillsammans med tanke på att vi äntligen bor i samma land och bara 20km ifrån varann.. =( Men efter denna helg ska vi börja umgås mer!! För jag ska flytta tillbaka till Fano.
I was wrong about the rain..it actually came but I did'nt mind because we were all sitting under a roof, taking a drink and just talking. My lovely friend Kim was there so I had a great afternoon! I am so glad that she is here cause she is just so amazing!! It's fun how it only took one night out together for us to get along and be friends ;) It's crazy though how little time we spent together even though we finally live in the same country and just 20km away from each other.. =( But after this weekend, we'll hang out more!! Cause I am moving back to Fano.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0