Ledig - Free

Det är rätt skönt att vara ledig på en Tisdag. Just när veckan börjar och det känns som att det är jättelänge kvar till helgen så blir man ledig och helt plötsligt är inte helgen så långt bort ;) Jag har inga planer för dagen men det känns ändå bra! Tydligen skulle det bli regn idag men jag tror inte längre på dom där väder prognoserna. Förra helgen sa dom att det skulle bli 20 grader och delvis molnigt men vi hade 27 grader och sol HELA DAGEN! Och när jag tittar ut genom fönstret nu så är det soligt och varmt med lite vita moln så jag tror inte det kommer regna! ;)
It's nice to be free on a Tuesday. Just when the week starts and it feels like the week end is so far away, you get a free day and suddenly the week end is not that far away ;) I have so far no plans for today but it feels good! Au-pair-ently it was suppose to rain today but I don't belive in these weather forcasts anymore. Last weekend they said it was going to be 20 degrees and a bit cloudy but we had 27 degrees and sun ALL DAY! And when I am looking out the window now, it's sunny and warm with some white clouds so I don't think it's going to rain! ;)
Vad tror ni? ~ What do you think?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0