Shopping - Shopping

Som jag sa så hittade jag lite kläder på marknaden men jag hittade också lite grejer i gallerian i Rimini ;) Igår tog jag, Estelle och Laia tåget till Rimini och sen bussen till gallerian som ligger en bit utanför centrum. Gallerian påminde litegrann om gallerian vi har hemma i Skellefteå (CK) men den var större än så ;) I slutet insåg jag att jag bara varit i typ 5 affärer eller nått sånt men eftersom det var så mycket folk fick man vänta i köerna så en del av tiden vi hade gick åt att vänta :P Påväg tillbaka till bussen kunde jag nästan inte gå! Mina fötter gjorde sååååå ont =(
Man borde ha bra och bekväma skor när man ska shoppa!!
As I said, I found some clothes at the market, but I found some things at the mall in Rimini as well ;) Yesterday me, Estelle and Laia took the train to Rimini and then the bus to the mall which is a bit outside the centre. The mall reminded a bit about the one back home in Skellefteå (CK) but it was bigger than that ;) In the end I realised that I only had been in about 5 stores or something like that. But because there were a lot of people, you had to wait in the lines so some of the time we had there we used with waiting :P On the way to the bus back I almost could'nt walk! My feet were hurting sooooo much =(
You should were good and comfortable shoes when you go shopping!!
Från marknaden - From the market :
Från gallerian i Rimini - From the mall in Rimini :
Vad är snyggare? Kjolen över linnet eller linnet över kjolen?
What looks better? The skirt on top of the top or the top on top of the skirt?

Kommentarer
Postat av: Lovisajo

Kjolen över linnet!! :D

2012-05-07 @ 19:24:35
Postat av: Rebecka

Tack Lovisa for din asikt! :D

Jag saknar dig massor! :( <3

2012-05-08 @ 15:54:23
Postat av: dinsvenskamamma

Instämmer med Lovisa. Den långa klänningen var jättejättefin!!!Och den randiga var kul! :)

KKRRRRAAAAAAAAMMM!!!

2012-05-09 @ 12:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0