=)

Sjukt varmt idag! I eftermiddags gick jag ut på en kort promenad iklädd mjukisbyxor och en tröja men efter några min i solen gick jag hem och bytte till shorts och ett linne vilket var sååå mycket bättre! Jag är så glad att vädret har blivit bättre för jag ser verkligen fram emot att bli brun och förhoppningsvis slå pappa iår ;) Jag har redan blivit lite brun på bröstet och längst upp på ryggen så nu ska jag jobba vidare!! ;)
Sooo warm today! This afternoon I went out for a short walk wearing my sweatpants and a sweater but after a few min in the sun I went home and changed to shorts and tank top which was sooo much better! I am so glad the weather is getting better cause I am really looking forward to get a tan and hopefully beat my dad this year ;) I already started to get some in on my chest and top back so I'll just keep working!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0