Det kan aldrig bli för mycket (?) - It can never be to much (?)

Ännu en trött kväll. Ligger i soffan hos Luca och funderar på om jag borde ta mig en tuplur ;) Middagen blir om en timme eller så, så jag kanske behöver lite sömn eller iallafall vila innan för efter middagen lär vi gå ut. Jag tror jag ska se några avsnitt av vänner och bara vila! Jag är så taggad för imorgon förmiddag för jag har tänkt gå på marknaden och vilken tjej tycker inte om stora marknader med massa kläder och andra grejer ;) Förhoppningsvis hittar jag nått bra! Det gör jag vanligtvis (A)
Another sleepy night. Lying in the sofa at Luca's and wondering if I should take a nap ;) Dinner will be in an hour or so, so I might need some sleep or at least resting before because after dinner we'll probably go out. I think I'll watch some episodes of friends and just rest! I am exited for tomorrow morning cause I am planning to go to the market and what girl does'nt like a big market with lots of clothes and other stuff ;) Hopefully I'll find something good! I usaly do (A)

Bild från google - Picture from google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0