Akrobatik - Acrobatics

För ett tag sen följde jag familjen för att se en av döttrarna göra nån typ av akrobatik (tror jag) och det var riktigt kul att se! Dom började med de små barnen och deras show och sen äldre och äldre. Det var som att se utvecklingen dom gör för varje år. Jag hade inte den bästa platsen att ta bilder och inte den bästa kameran men jag gjorde mitt bästa iallfall :P

A while ago, I went with the family to see one of the dauthers do some acrobatics (I think) and it was really nice to see! They started with the small children and there show and then older and older. It was like you could see the progress they make for every year. I did'nt have the best spot to take pictures and not the best camera eather but I did my best at least :P
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0