Jag ska gora mitt basta - I'll do my best

Det känns som om jag inte haft tid att skriva på bloggen eller så kanske det bara är så att jag inte haft lust. Den senaste månaden har varit sa bra! Jag har umgåtts med dom jag älskar här, tagit det lugnt när jag behövt det och haft det mest underbara vädret! Så jag har varit ganska upptagen ;) Hursomhelst, I ska försöka ladda upp några bilder här iallafall, så till exempel pappa som inte har facebook kan få se vad jag har för mig här borta ;)

It feels like I don't have any time to write on the blog or maybe it's just that I don't feel like it. This last month has been so nice! I have spent time with the people I love here, relaxed when I needed and had the most amazing weather! So I have been kind of busy ;) Anyway, I am going to try to at least upload some pictures so at least my dad who does'nt have facebook can have some idea of what I'm doing here ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0