Solandet har börjat! - The sunbathing has begin!

I lördags blev jag nästan chockad när jag såg termometern.. 27 grader!!! Detta var vid 16-tiden ;-) Jag märkte redan på morgonen att det var bra väder så mitt på dagen gick jag till stranden och låg där en timme i bikini. Sen efter lunch for vi och såg folk som körde vattenskoter och då brände solen bra i nacken. Jag såg senare de fina märket i nacken av solen. Jag säger bara en sak: Sommaren är här!!
~
I almost got chocked when I saw the temomether last saturday.. 27 degrees!! Around 4pm ;-) I already noticed the lovely weather in the morning, so around noon I went to the beach for an hour. After lunch we went to see some people driving waterscooters and at that moment, the sun burned in my neck. Later on I could see the lovely mark I got in my neck because of the sun. I am only gonna say one thing: The summer is here!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0