Min söndag - My sunday

Igår fick jag följa min tidigare familj till Rimini och se en delfin show. På väg till Rimini började jag må dåligt. Jag tror det var på grund av värmen. Jag blir lätt åksjuk när jag sitter i bilen en längre tid och det är varmt. När vi äntligen kom fram mådde jag fortfarande dåligt men som tur var så börja jag må bättre just före showen skulle börja. Det var OTROLIGT! Jag log så himla mycket, både för att jag var imponerad av delfinerna men också för att man kunde se det starka bandet mellan delfinerna och dem som jobbade där. Tyvärr kunde jag inte ta några bilder för min mobil var död =(
~
Yeserday my previous family invited me to go to Rimini to see a dolphin show. On the way to Rimini I started feeling sick. I think it was because of the heat. I easily get carsick when I am sitting there for a long time and it's warm. When we finally arrived I still felt sick but luckily I felt better just before the show was going to start. It was AMAZING! I smiled so much, both because I got so impressed of the dolphins but also because you could see the connection between the dolphins and the workers. Unfortunately my phone was dead so I could'nt take any picture =(
Bild från google ~ Picture from google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0